Hugo

lördag 2 mars 2013

Riktig mat

Först provar vi jordärtskockspuré




Sötpotatispuré funkar också




kl. 17:37 Inga kommentarer:

Januari Februari


























kl. 17:33 Inga kommentarer:

fredag 18 januari 2013

Ny kameralins

Vi var ju tvungna att ta lite testbilder med den nya 50mm-linsen









kl. 01:02 Inga kommentarer:

Julgransplundring hos mormor







kl. 00:57 Inga kommentarer:

Hos morfar

Första tågresan gick till Katrineholm för att hälsa på Morfar & Karin

kl. 00:55 Inga kommentarer:

Hugos första nyårsafton

 Nyårsafton firades med Ylva, Anthony & Micaela




kl. 00:45 Inga kommentarer:
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Arkiv

  • ▼  2015 (1)
    • ▼  juni (1)
      • Ett år utan Hugo
  • ►  2014 (18)
    • ►  oktober (1)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (4)
    • ►  maj (1)
    • ►  april (2)
    • ►  mars (4)
    • ►  februari (4)
    • ►  januari (1)
  • ►  2013 (27)
    • ►  december (2)
    • ►  oktober (2)
    • ►  september (2)
    • ►  juli (3)
    • ►  juni (4)
    • ►  maj (1)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (4)
    • ►  januari (6)
  • ►  2012 (13)
    • ►  december (5)
    • ►  november (8)
  • Om Hugo
Temat Bildfönster. Använder Blogger.